21 Temmuz 2014 Pazartesi

Eserin Adı : Dantel Falcısı
Eserin Orjinal Adı : The Lace Reader
Yazar : Brunonia Barry
Yayınlanma Tarihi ve Yeri : 2009,İstanbul
Sayfa Sayısı : 324
Puanım : 3
Konusu : Her yeteneğin bir bedeli vardır, her dantel parçasının da bir sırrı...Sırlar, karmaşık kimlikler, yalanlar ve yarı gerçekler dünyasında hareket eden, büyüleyici bir hikâye..."Benim adım Towner Whitney. Hayır, bu tam olarak doğru değil; gerçek adım Sophya.Bana asla inanmayın. Her zaman yalan söylerim..."Dantel Falcısı'nın güven vermeyen anlatıcısı Towner Whitney'in ailesi, nesiller öncesine dayanan sırların bekçiliğini yaparak dantel desenlerinden geleceği okuyabilen "Salemli Kadınlar"dan gelmektedir. Salem'de iki kadının ortadan kaybolmasıyla gizemli geçmişine, Salem'e dönmek zorunda kalan Towner'ı, birçok sır beklemektedir.

Kitap Hakkındaki Yorumum :

Kitap sonuna gelmeden anlayamayacağınız türde yazılmış. Birçok kişinin daha sonuna gelmeden elinden atabileceği bir kitap ancak sonuna kadar sabredilirse, sürprizle karşılaşacağınız bir son sizi bekliyor olacak. Bu sürprizi söylemek kitabı okumanızı anlamsızlaştıracağından burada açıklamıyorum. Dantel falına bakan Salem halkı çerçevesinde, taciz, akıl hastalığı, kayıp kişiler ve ölümle harmanlanmış hoş bir kitap. Kendine ait yeni bir felsefeyi ortaya koymasıyla da ilgi çekici bir dünya yaratıyor. Okumanızı tavsiye ederim. Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder